✴ Nejtřpytivější korálkový obchod ✴

Nejčastější otázky

Objednávání zboží

 

Dají se u vás minerály objednávat po kusech?
- Ne. Většinu minerálů a drahých kamenů prodáváme na šňůrkách (38 cm) resp. polovičních šňůrkách (19 cm). Díky tomuto našemu nastavení vám dokážeme poskytnout polodrahokamy za vynikající ceny.  Přesnou velikost balení najdeš v detailu produktu (tam uvidíš, zda je uváděná cena za celou šňůrku, poloviční šňůrku anebo balíček).

Jsou vaše kameny přírodní anebo syntetické?
- Většina našich polodrahokamů je přírodních, ale máme v nabídce i syntetické kameny. Tuto důležitou informaci najdete v detailním popisu produktu. 

Co znamená, že je kámen dobarvován?
- V současnosti je mnoho druhů kamenů dobarvovaných podle nejnovějších barevných trendů. Mezi tyto kameny patří mnohé acháty, jadeity (nefrity), ale i oblíbený růženín. V naší nabídce máme kameny, které jsou barevné stále a při doporučené péči o šperky by si měly dlouhodobě zachovat svoji barvu. Tuto informaci najdete v detailním popisu produktu. 
  V nabídce máme i polodrahokamy vyšší kategorie, které nejsou dobarvené a jejich barva je čistě přírodní. Jednoznačně je poznáte podle vyšší ceny :) Jako jeden z příkladů uvádíme madagaskarský růženín.

Jak zjistím stav své objednávky?
- Stav své objednávky zjistíš ve svém profilu.

Musím se zaregistrovat, když u vás chci nakupovat?
- Nemusíš. Registrace je povinná pouze pro velkoobchodní zákazníky.

Kdy moji objednávku odešlete?
- To záleží na zvoleném způsobu platby.
   Při platbě online bankovním tlačítkem, dobírce anebo při platbě kartou:

  •    pokud to stihneš do 9:00, odesíláme ještě v ten samý pracovní den
  •    objednávky, které přijdou po 9:00, odesíláme následující pracovní den

   Při platbě bankovním převodem odesíláme objednávky v den přijetí platby na náš bankovní účet.
   Objednávky odesíláme pouze v pracovní dny, během víkendu nejsme v obchodě.

Jaká je minimální hodnota objednávky?
- Nákupy nejsou nijak omezeny minimální hodnotou objednávky. Jediná výjimka je nákup ve velkoobchodu, kde je minimální hodnota objednávky 4000 Kč včetně DPH.

Máte prodejnu, případně dá se k Vám přijít nakoupit osobně?
- Ne. Zásilky zasíláme pouze přes internet.

 

Doručení a doprava

Kdy mi doručí objednávku?
- To záleží na zvoleném dopravci.
   Kurýr  a doručení na pobočky Zásilkovny doručují obvykle následující pracovní den od odeslání zásilky. 
   Více o možnostech dopravy najdeš ---> zde.

Vrácení zboží

Je možné zboží vrátit a jak?
- Ano, zboží je možné vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Jak a kde ho vrátit najdeš ---> zde.

Reklamace zboží

 Jak mám reklamovat zboží?
- Vše o reklamaci najdeš ---> zde.

 

 

  • Telefonické
    poradenství

    +421 948 015 755
  • Doprava zdarma
    pro objednávky nad 1400 Kč
  • Zboží skladem
    expedujeme každý pracovní den.
  • Objednávky
    uzavíráme

    každý prac. den o 9:00

Nejdůležitější novinky přímo na tvůj email

Ziskej zajímavé informace vždy mezi prvními

Tvé osobní údaje (email) budeme zpracovávat pouze za tímto účelem v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Souhlas potvrdíš kliknutím na odkaz, který ti pošleme na tvůj email. Souhlas můžeš kdykoliv odvolat písemně, emailem nebo kliknutím na odkaz z kteréhokoliv informačního emailu.