✴ Nejtřpytivější korálkový obchod ✴

Reklamace, výměna a vrácení zboží

Vrácení zboží

Nelíbí se Ti zboží v objednávce? Nevadí :) Vrať nám ho prosím doporučeně na níže uvedenou adresu do 14 dnů od zakoupení. Budeme velmi rádi, když nám uvedeš důvod vrácení, jelikož jsme velmi zvědaví a záleží nám na spokojenosti každé straky.

Vrácené zboží musí být nepoužité, kompletní, v původním stavu tak, jak bylo doručeno (pokud byly korálky navlečeny na šňůrkách, tak poprosíme o vrácení celých šňůrek, v případě, že bylo zboží v balíčku, tak vrať, prosím, kompletní balíček).
Není možné vrátit části zboží (pokud nejsi spokojená např. se dvěma korálky ze šňůrky, musíš nám vrátit celou šňůrku)

Peníze Ti vrátíme do 14 pracovních dnů od momentu, kdy k nám dorazí vrácené zboží. Společně s vráceným zbožím nám pošli vyplněný formulář, který najdeš níže. 
V případě, že jsi platila za zboží dobírkou, tak nezapomeň ve formuláři uvést číslo Tvého účtu, kam ti máme vrátit penízky (potřebujeme Tvůj IBAN). Pokud jsi platila platební kartou, tak Ti vrátíme penízky přímo na kartu. Ještě jednou připomínáme, nezapomeň připojit do obálky vyplněný formulář.

Formulář k odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku ---> FORMULÁŘ 
 

Výměna zboží

Bohužel není možná. Zboží, které Ti nevyhovuje (koupila jsi špatnou velikost anebo korálky nejsou podle Tvých očekávání), se dá pouze vrátit. Pokud nejsi spokojená s kvalitou korálků, tak to vyřeš jako reklamaci.
 

Reklamace zboží

Pokud se Ti kvalita korálků nezdá, ozvi se nám na info@istraka.sk, případně nám zavolej na +421 948 015 755.

Reklamované zboží společně s fakturou a důvodem reklamace nám zašli doporučeně na níže uvedenou adresu.

Reklamaci vyřídíme obvykle do 7 dnů. V případě, že bylo zboží placeno dobírkou, tak nezapomeň v reklamačním formuláři uvést číslo účtu (v IBAN formátu), kam Ti máme vrátit penízky.
Pokud jsi platila platební kartou, tak Ti vrátíme peníze přímo na kartu. 
Vyplněný reklamační formulář nám zašli poštou společně s reklamovaným zbožím.

Reklamované zboží musí být kompletní, v původním stavu, tak jak Ti bylo doručeno (pokud byly korálky navlečeny na šňůrkách, tak prosíme o vrácení celých šňůrek, v případě, že bylo zboží v balíčku, tak vrať kompletní balíček). 
Není možné reklamovat části zboží (pokud nejsi spokojená např. se dvěma korálky ze šňůrky, musíš reklamovat a vrátit celou šňůrku)

Reklamační formulář najdeš zde ---> REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

Adresa pro vrácení a reklamaci zboží:

Korálkový obchod istraka
Contas, s.r.o.
Karpatská 18
811 05  Bratislava
Slovenská republika

Kompletní znění reklamačního řádu a poučení o uplatnění práva kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy najdeš zde ---> reklamační řád.

 

  • Telefonické
    poradenství

    +420 255 708 996
  • Doprava zdarma
    pro objednávky nad 1400 Kč
  • Zboží skladem
    expedujeme každý pracovní den.
  • Objednávky
    uzavíráme

    každý prac. den o 9:00

Nejdůležitější novinky přímo na tvůj email

Ziskej zajímavé informace vždy mezi prvními

Tvé osobní údaje (email) budeme zpracovávat pouze za tímto účelem v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Souhlas potvrdíš kliknutím na odkaz, který ti pošleme na tvůj email. Souhlas můžeš kdykoliv odvolat písemně, emailem nebo kliknutím na odkaz z kteréhokoliv informačního emailu.